KLIKNIJ I SPRAWDŹ OPINIE O NAS

Z dumą i satysfakcją chcemy pochwalić się tym, że zaufali nam właściciele i mieszkańcy następujących budynków, którymi zarządzamy (administrujemy):    rofesjonalny zarządca, doświadczony zarządcadoświadczony zarządca, administrowanie kamienicami

Ul. Libelta 26, Poznań

W budynku znajdują się:

  • mieszkania 
  • lokale (m.in. kancelarie, restauracja, gabinety lekarskie)

ul. Kosińskiego 14, Poznań – w budynku znajdują się mieszkania 

ul. Zagórze 6, Poznań – w budynku znajdują się mieszkania 

ul. Piątkowska 161, Poznań

Office Futura – czterokondygnacyjny budynek oferujący około 2 800 m2 nowoczesnych biurowych powierzchni na wynajem

ul. Piątkowska 200, Poznań – centrum rekreacji Niku

ul. Kopernika 4, Poznań – w budynku znajdują się mieszkania 

ul. Reya 4/Słowackiego 23, Poznań – budynek mieszkalny

ul. Iłłakowiczówny 8, Poznań  – budynek z lokalami mieszkalnymi i lokalem użytkowym

ul. Bogusławskiego 18, Poznań  – w budynku znajdują się mieszkania

ul. Pamiątkowa 13, Poznań   – w budynku znajdują się mieszkania – została zakończona nadzorowana przez nas modernizacja

Pamiątkowa

Pozostałe budynki

NADZÓR NAD REMONTEM

Mamy także doświadczenie w zakresie nadzorowania renowacji i remontów zakupionych nieruchomości, w tym także w zakresie pełnej dokumentacji (również na potrzeby programu KAWKA) oraz wykańczania mieszkań zakupionych w stanie deweloperskim pod najem.

ul. Strzałowa, Poznań 

ul. Hetmańska, Poznań

ul. Jackowskiego, Poznań

ul. Milczańska, Poznań

Zarządzanie budynkami (nieruchomościami) to olbrzymia odpowiedzialność. Dlatego wyzwaniu temu może sprostać tylko firma, która posiada bogate doświadczenie, odpowiednie kompetencje oraz wiedzę, którą zdobywała przez lata. Sprawne administrowanie budynkiem zapewnia stały rozwój, oraz nieustanne dbanie o powierzoną nieruchomość. Ponadto gwarantuje pewność, że budynek spoczywa we właściwych rękach.

Z doświadczenia wiemy, że zarządzanie nieruchomościami to nie tylko dbanie o budynek. Co więcej jest to także praca z ludźmi, którzy go użytkują. Jest to element administracji, o którym wiele firm zapomina, a w końcu to dzięki nim nieruchomość może prawidło funkcjonować. Wymaga to m. in. umiejętności prowadzenia rozmów, utrzymywania prawidłowych relacji z mieszkańcami, reagowania na ich zgłoszenia, a czasami też konieczne jest rozwiązywanie konfliktów oraz prowadzenie mediacji. Tego jednak nie można się nauczyć, ponieważ wymaga to indywidualnych zdolności interpersonalnych i tylko odpowiednio dobrane osoby, takie jak u nas, mogą to zagwarantować.

Zakres obowiązków Zarządcy:

  • Stała opieka administracyjna nad nieruchomością.
  • Ciągły kontakt i wymiana informacji pomiędzy Współwłaścicielami lub  członkami Wspólnoty i zarządcą przez e-mail, telefon.
  • Pełna obsługa księgowa i sprawozdawczość (ewidencja kosztów i przychodów wspólnoty oraz prowadzenie analiz i dokumentacji księgowej dla właścicieli lokali , sporządzanie planów gospodarczych i kontrola ich realizacji, rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych oraz sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, sporządzanie sprawozdań do GUS i U.S.).
  • Rozliczanie świadczeń i kosztów zarządu.
  • Prowadzenie rachunków bankowych wspólnoty, dbanie o finanse.
  • Obsługa dokumentacji technicznej budynku oraz książki obiektu budowlanego, wykonywanie przeglądów okresowych budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Zastępstwo inwestycyjne w zakresie inwestycji remontowych Wspólnoty Mieszkaniowej.
  • Odczyty wodomierzy i ciepłomierzy.
  • Spisywanie umów z dostawcami usług, kontrola wykonywania tych umów, organizowanie przetargów na usługi.
  • Gotowość Pogotowia Awaryjnego do wyjazdu w razie wystąpienia awarii.
  • Organizowanie i obsługa zebrania absolutoryjnego wspólnoty (w tym koszty materiałów i znaczków pocztowych ), udostępnienie sali na zebranie.
  • Ewidencja obciążeń i wpłat należności dotyczących indywidualnych użytkowników lokali.
  • Windykacja należności, w tym również sądowa (opłaty sądowe i komornicze ponosi wspólnota) obsługa prawna wspólnoty.
  • Działanie w celu powiększenia pożytków Wspólnoty, szczególnie z tytułu wynajmowania części nieruchomości wspólnej i reklam.
  • Wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń dla właścicieli lokali dotyczących dodatków mieszkaniowych lub dla innych celów.
  • Obsługa wspólnoty w zakresie ubezpieczenia od szkód losowych i o.c. (proces zgłaszania i likwidacji szkód).
  • Pełna obsługa w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi (składanie deklaracji i odprowadzanie opłat).